Presentació del llibre: Circ a l’escola. Creativitat, motricitat i cooperació

Diàleg sobre aquest llenguatge artístic i el seu potencial a través de la presentació del llibre “Circ a l’escola. Creativitat, motricitat i cooperació”. La conversa serà a càrrec de l’editora Lola Renau i la impulsora i formadora de circ, Andrea Martínez Calzado.
El llibre va ser produït per Karavan Cirkus a Suècia, amb autoria de Christoffer Remberger, Ida Stenman y Josefin Karlsson. Conté una varietat d’exercicis educatius de circ, divertits i en desenvolupament, que enforteixen la cooperació en el grup i inspiren la creativitat i el joc. El llibre està dissenyat per permetre a professors/es i educadors/es treballar amb el circ en entorns educatius formals i no formals, estimulant així la creativitat i la motricitat dels i les participants.
Per facilitar l’ús del circ dins del currículum escolar català, el llibre inclou la vinculació del circ amb les competències curriculars a Catalunya. A càrrec d’Andrea Martínez Calzado (animadora sociocultural, formadora i artista de circ; cofundadora d’Encirca’t i del Centre d’Investigació Pedagògica de les Arts del Circ [CIPAC]) i revistat per Mercè Mateu i Serra (docent i catedràtica d’INEFC).
🗓️ 9 d’abril
⏰ de 18:00h a 19:00h
📍 Mala Peça (Dr. Puig, 14. Sabadell)
En el marc del Dia Mundial del circ
🗓️ 26 d’abril
⏰ de 18:00h a 20:00h
📍 Tub d’Assaig 7,70 (Carrer Sant LEopold, 63. Terrassa)